Kdo by nechtěl mít krásné bříško?

Vždyť vypadat dobře je dnes skoro stejně důležité jako cítit se dobře a být fit.

Tuk na břiše přece vůbec nevypadá hezky. Divně tvaruje tělo a v krajních případech může být i nebezpečný.

Věděli jste, že s větším bříškem je spojeno riziko onemocnění srdce, cukrovky a některých druhů rakoviny? Podle některých odborníků prý každých 5 centimetrů v pase navíc zvyšuje až o 17 % riziko předčasného úmrtí.

To jsem začala pozitivně!

Než vám ale prozradím, jak se nad tukem dá zvítězit, pojďme se podívat na největší chyby, kterých se na svých bříškách dopouštíme.

Šest největších zlozvyků

Pokud s tukem na břiše neustále bojujete, možná se vás týká jeden z šesti největších zlozvyků:

1. mlsání v noci

2. zajídání smutku nebo stresu

3. pití slazených nápojů

4. nedostatek bílkovin (maso, ryby, vejce)

5. příliš mnoho nízkotučných potravin

6. nedostatek spánku

Takže…

Jak se zbavit tuku na břiše?

revolution-743467_1920

Poznali jste se? Alespoň v jednom bodě?

Tak se pojďme mrknout, jak můžete své bříško před nebezpečím uchránit.

1. Pijte zelený čaj

Zelený čaj obohacený katechiny pomáhá spalovat břišní tuk. Snižuje riziko srdečních nemocí, hladinu cholesterolu a je moc dobrým kamarádem hubnutí. Navíc po něm nemáte velký pocit hladu.

green-tea-692339_640

2. Lžičku octa

Cože?

Ale ano. Buď statečně spolknete jednu polívkovou lžičku octa nebo si udělejte lahodný salátek a zalijte si ho.

tomato-and-mozzarella-salad-1002839_1920

3. Sláva vitamínu C

Ať už na imunitu, na redukci tuku nebo prostě na dobrou chuť – pomeranč, citrón, kiwi, jahody vám zlepší celý den. Z ovoce si můžete udělat lahodné smoothie. Kousky ovoce jen naházíte do mixéru a o svačinku je postaráno.

5374114180_8c0947f77f_b

4. Dostatek spánku

Dopřejte svému tělu odpočinek. Ideální by bylo spát osm hodin, odborníci se ale shodují na tom, že k řádnému vyspání stačí hodin sedm.

bed-945881_1920

5. Jezte hodně vlákniny

Lidé, kteří konzumují alespoň 10 gramů vlákniny denně, mají méně tuku na břiše.

Takové množství vlákniny obsahují třeba dvě jablka, půl hrníčku fazolí nebo zeleného hrášku.

vegetable-642119_1280

6. Nepodceňovat zdravé tuky

Zdravé tuky obsahují potraviny jako losos, oříšky nebo oblíbené a moderní avokádo.

Takový sendvič s avokádem a lososem je doslova tuková bomba v tom nejlepším slova smyslu.

bagel-1135888_1920

 

Snažíte se zhubnout? Najděte si mě na facebooku, a já se vynasnažím, aby se vám to povedlo s radostí.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *