Na vaše přání jsem se rozhodla vytvořit výzvu i na červen. V naší skvělé skupině FITFAB Strong parta jste si odhlasovali plán cvičení i na další měsíc a vyhrálo cvičení obden a více cviků na spodní bříško či vnitřní stranu stehen.

A já jsem se rozhodla, že tuto výzvu neudělám jen na cvičení, ale využiju každý necvičící den pro to, abyste se psychicky cítili líp a udělali pro sebe nebo ostatní občas něco užitečného.

Pokud používáte instagram, najděte si mě – @andy.fitfab – pojedu výzvu taky a budu o tom na Instagramu vést takový malý deníček.

Už 14 cvičím 30denní výzvu #doletafit 💪 Strašně mě to baví, vás evidentně taky, ale ráda bych připomněla, proč jsem ji vlastně dělala.😊 Upřímně si myslím, že takové ty známé výzvy jako 30 dní sklapovaček a 30 dní sedů lehů prostě nefungujou. Za prvý vás to nebude bavit, protože je to to samý dokola a za druhý je to strašlivě jednostranný. Smyslem mojí výzvy ale není vás vysekat do léta do plavek. I když to samozřejmě může být příjemný benefit celého měsíce, to ano.😄 Jejím smyslem je zkusit vás naučit pravidelně cvičit a automaticky denně vyhrazovat čas na cvičení.😍 Pamatuju si na svoje začátky, kdy jsem se rozhodla cvičit 60 dní v kuse, a ačkoliv to bylo ujetý, tak si pamatuju, že pro mě cvičení bylo tak samozřejmý, jako si jít vyčistit zuby – a to mi doteď zůstalo, ale už prostě necvičím každý den a tak moc brutálně.😊 Našla jsem si zlatou střední cestu a cvičím zdravě, akorát a s obrovskou radostí.😍 A netěším se jenom na ten pocit potom. Užívám si to i během výkonu, krásně si vyčistím hlavu a usíná se mi líp. A to bych chtěla, aby moje výzva dokázala i s vámi.🙏 A pokud se mi to povede jen u jednoho z vás, udělá mi to hroznou radost.❤ #fitfabstrong

Příspěvek sdílený Fit & Fabulous | Fitness blog🏃 (@andy.fitfab),

Na mém Facebooku si můžete stáhnout i tabulku na cvičení.

Jdeme na to:

1. den – Bříško a nohy

Nemohli jsme začít jinak, než cvičením od FITFAB Strong. Je tady opravdu poctivé cvičení na břicho, záda a stehna:

Délka: 35 min

cinka

2. den – Pohyb na čerstvém vzduchu

Máloco udělá našemu tělu lépe, než protažení nebo sport na čerstvém vzduchu. Pokud je venku moc vedro, zkuste to hned zrána, kdyby náhodou pršelo, tak přeci nejsme z cukru, ne?

Dejte si aspoň půl hodinovou procházku, proběhněte si, běžte si zaplavat nebo s projeďte na kole.

cinka3. den – Cardio

Dnes se budou pálit kalorie ve velkém! Čeká vás poměrně náročné cvičení se zajímavými cviky (jsem zvědavá, co řeknete na výskoky z planku!). Je výborné i na bříško!

Délka: 30 min

cinka

4. den – Dobrý skutek

Pojďme dnes udělat pro svět něco dobrého. A nemusíte nutně posílat tisíce do nadací. Stačí se usmát na jednoho člověka v obchodě, prohodit s někým na zastávce pár milých slov, napsat někomu, s kým jste se dávno pohádali, nebo někomu vykouzlit úsměv na rtech!

Třeba vám vykouzlíme úsměv na rtech my se sestřičkou:

cinka

5. den – Zadeček

Dnešní cvičení bude na zadek a trošku i bříško. Myslete u toho na správné držení těla a zatažené břicho. Není to zas tak dlouhé, ale rozhodně účinné!

Délka: 11 min

cinka

6. den – A co vaše strava?

Určitě víte, že zdravé tělo a pěkná postava nejsou nikdy důsledkem pouhého cvičení. Abyste se cítili dobře a dosáhli cíle výzvy, je potřeba myslet i na to, co jíte a pijete.

Takže dnešní úkol bude:

  • zapsat si váš dnešní jídelníček a zamyslet se, co by se na něm třeba dalo zlepšit a
  • přečíst si alespoň jeden z těchto článků:

Jak by měla vypadat vaše sportovní strava?

Proč mi nejde hubnout?

Jak na intuitivní stravování?

Pokud jste články už četli, máte obrovské a významné plus!

cinka

7. den – HIIT

Jestli to někdy nebude zadarmo, tak dnes! Mé oblíbené HIIT od Fitsugar! Spálíte kalorie, posílíte bříško, záda, stehna a rozhodně zlepšíte náladu.

Délka: 20 min

cinka

8. den – Pojďme udělat svět zdravější!

Dnes budete mít jeden specifický úkol.

Povědět někomu o naší výzvě, o tomto blogu nebo o cvičení FITFAB Strong. Nebo jen někoho podpořit sportovat, dát někomu k narozeninám permici do fitka, vzít kamaráda běhat nebo na kolo.

Pojďme sport a zdravý životní styl rozšířit mezi lidi, kterým chybí!

cinka

9. den – Yoga Strong

O naší józe se říká, že baví i ty, kteří jógu normálně nemají rádi. Já mám sice jógu ohromně ráda, ale chápu ty, kteří ji potřebují více posilovací – a proto jsme přišli s Yoga Strong.

Délka: 25 min

cinka

10. den – Zkuste něco nového!

Nepřipadá vám občas, že je váš život takový monotónní a děláte pořád to samé dokola? A nezapomněli jste náhodou, jak je to vzrušující, když děláte něco poprvé?

Tak to dnes zkuste!

Pokud si nevíte rady, co by to mohlo být, vyzkoušejte třeba:

  • nový sport nebo lekci
  • výlet na nové místo
  • novou knihu
  • nový recept
  • darování krve

cinka

11. den – Spodní bříško

Chtěli jste cvičení na spodní bříško, doporučovala bych toto video dvakrát za sebou. Pokud by vám to bylo málo, přidejte si před tímto cvičením ještě toto 15minutové cardio.

Délka: 5 minut (lze dvakrát)

cinka

12. den – Zdravé pečení

Upečte si dnes nějakou zdravou dobrotu. Pokud byste nevěděli, najdete nějakou inspiraci na mém blogu nebo na blogu mé oblíbené Andrejky Mokrejšové.

cinka

13. den – Dance Strong

Pojďme vytančit včerejší upečené dobrůtky! Čeká vás tanec, u kterého se zaručeně zpotíte, zaboxujete si a rozzáříte se! Nečekejte složité choreografie ani náročné kroky, hlavní je – hýbat se!

Délka: 30 min

cinka

14. den – Chvilka pro sebe

Už jste skoro v půlce výzvy a to si zaslouží odměnu. Najdete si dnes aspoň půl hodinku jen a jen pro sebe a odpočiňte si. To každý z nás občas potřebuje. Dejte si na balkóně kafíčko, začtěte se do knížky, běžte do přírody nebo na masáž.

Dnešek patří jen vám a uvidíte, že načerpáte energii na několik dní dopředu!

cinka

15. den – Vnitřní strana stehen

Přáli jste si cvičení na vnitřní stranu stehen, tak tady je! Mimoto posílíte i bříško a záda! Za mě perfektní cvičení! Kdo by si opět přál více, dejte si předtím toto 15minutové cardio.

Délka: 10 minut

cinka

16. den – Zdravý nákup

Běžte dnes nebo zítra nakoupit a kupte si jen samé zdravé věci!

Do nákupního košíku tentokrát nepřijdou žádné: sladkosti, slané blbosti nebo přeslazené limonády.

Jak nakupovat chytře? Přečtěte si článek o tom, na co si dát pozor při nákupu potravin. Dozvíte se například, co je to vlastně celozrnný chléb nebo co to je, když je jogurt nízkotučný.

cinka

17. den – Cardio Strong

Dnes si pořádně dáte do těla. Zatím nejdelší cvičení výzvy, které mnoho z vás zná a které je naprosto perfektní jak na hubnutí, tak zpevňování.

Délka: 40 min

cinka

18. den – Zdravá večeře

Udělejte si dnes nějakou ukázkovou večeři a pochlubte se s ní ve skupině FITFAB Strong parta! To samé můžete samozřejmě udělat i se snídaní nebo obědem.

Cílem není to, abyste si jen dnes udělali něco zdravého. To doufám, že děláte stále. Ale jde o to s někým sdílet tip na zdravý recept a zároveň se o nějakém také dozvědět.

cinka

19. den – Pilates na břicho, paže a nohy

Dnes je to velké kombo! Pomalejší cvičení, ale obrovsky účinné! Za 25 minut to natřete bříšku, pažím i stehnům a lýtkám!

Délka: 25 min

cinka

20. den – Pohyb venku

Včera jsme poctivě posilovali, dnes vás opět čeká den plný pohybu venku! Ať už to bude výlet, procházka nebo běh, dejte si dnes venku aspoň hodinku!

cinka

21. den – Celé tělo s Jakem

Stýskalo se někomu po Jakovi? Mně jo! Toho týpka prostě miluju, ale dokáže mě vyřídit po deseti minutách. Toto video je opravdu náročné.

Pokud byste chtěli zvolnit, dejte si třeba jedno z předešlých 15minutových cardio workoutů ze dnů 11 nebo 15.

Délka: 45 min

cinka

22. den – Buďte vděční

Dnes si zkuste uvědomit, za co všechno jste ve svém životě vděční. Může to být vaše zdraví, rodina, kamarádi, pěkná práce, bezpečný život, nové výzvy, nové zážitky nebo prostě jen přítomný okamžik.

Já si umím užít moment, kdy si koupím kafe, jdu s ním na sluníčku po ulici a usmívám se na lidi. Žijeme v tak hezké době, tak si to pojďme připomenout a buďme rádi, že jsme.

cinka

23. den – Core Strong

Core patří mezi nejoblíbenější videa z celého FITFAB Strong. Je totiž relativně klidné, přesto však poměrně náročné. Posílíte střed těla, především bříško, stehna a záda.

Délka: 35 min

cinka

24. den – Motivace je důležitá

Už cvičíte dlouho a možná jste zapomněli, proč jste vlastně začali. Není to škoda? Dnes se zamyslete nad tím, co vám tato výzva a tento blog daly. Jak se vlastně cítíte? Nenutíte se do cvičení? Má to vlastně smysl?

Vzpomeňte si, s jakým pocitem a odhodláním jste si pustili první video výzvy. Přesně tam se teď potřebujete dostat. Děláte to pro své zdraví, pro svůj dobrý pocit, pro hezčí postavu, pro vaše nové já.

A věřte, že to stojí za to!

cinka

25. den – Úklid doma!

Že vás budu nutit uklízet? Néé, nebojte! Ale na dnešní cvičení si vytřete část bytu. Cvičit se totiž bude s ručníky nebo hadříky a zpevníte u toho bříško a stehna! Dvě mouchy jednou ranou, dobré, ne?

Délka: 20 min

cinka

26. den – Úsměvy na všechny strany

Dnes máte ode mě jediný úkol. Rozdávat po celý den úsměvy na všechny strany. Je to ta nejnakažlivější věc vůbec. Párkrát jsem to zkusila a tolik úsměvů se mi vrátilo, že jsem z toho byla paf.

A výsledek? Zlepšíte náladu sobě i druhým!

cinka

27. den – Jóga pro posílení

Dnes vás čeká příjemná jóga z dílny FitSugar. Pokud byste nerozuměli angličtině nebo vám nevyhovavala, dejte si Yoga Strong.

Délka: 8 min

cinka

28. den – Co další měsíc?

Dnes si rozmyslete, co bude po výzvě. Pojedete ji znovu? Nebo si dáte květnovou výzvu? Nebo už jste si navykli cvičit a budete pokračovat po svém?

Nebo zvolíte MINI nebo MAX verzi FITFAB Strong cvičení? Je to jen na vás, určitě ale s cvičením nepřestanete, vždyť jste tak daleko!

cinka

29. den – Interval Strong

Vy jste tušili, že ještě přijde, že? Tak tady ho máte! Nejnáročnější cvičení FITFAB Strong, které nenávidíte, ale milujete!

Délka: 40 min

cinka

30. den – Jste neskuteční

Pokud jste to dotáhli až sem, patří vám obrovská gratulace a pochvala. Určitě se pochlubte s výsledky mně, známým nebo do skupiny FITFAB Strong parta!

Ten pocit je dokonalý, já to vím. Dokázali jste to a můžete na sebe být opravdu hrdí.

cinka

Doufám, že vám výzva pomohla, naučila vás cvičit pravidelně a vyhrazovat si na pohyb čas několikrát týdně. Nezapomeňte, že je to jedna z klíčových věcí, které můžete dělat pro své zdraví a dlouhý spokojený život.

Díky, že v tom jedete se mnou a nebojte, brzy zase něco vymyslím! Zůstaňte se mnou v kontaktu na mém Instagramu nebo Facebooku a můžete se těšit jak na nový FITFAB Strong, tak na nové výzvy!

Andy

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *