Je tu další video! Cvičení na schodech!

Upřímně nejradši cvičím venku, i přestože na mě lidi někdy divně koukají. Časem to ale překonáte. Nejlepší bude, když si s sebou vezmete parťáka, protože ve dvou se to vždycky lépe táhne!

Cvičení venku má bezpochyby několik výhod:

1. Čerstvý vzduch. Vzpomeňte si, jak zadýcháno a upoceno bývá v posilovnách. Není lepší provětrat hlavu venku?

2. Vitamín D. Věděli jste, že ze sluníčka čerpáme do těla vitamín D? Máme díky němu pevné a silné kosti a zdravé zuby.

3. Je to zadarmo. Nemusíte platit za vstup do fitka nebo na lekci. Ani startovné. Nemusíte se řídit otevírací dobou fitka nebo rozvrhem lekcí. Můžete vyrazit, když se vám to hodí a nezaplatíte ani korunu. Leda teda za dobré boty, do těch se rozhodně vyplatí investovat! Já si koupila vážně perfektní – tyhle – a děkuji jim na perfektně zvládnutý půlmaraton!

4. Lepší nálada. Cvičení venku podporuje duševní zdraví. I když na mě teda většinou lidi koukají jak na blázna. Ale proběhnutí venku mě vždycky naplní takovou euforií, že na tom něco musí být. Navíc vás to nabije energií, z fitka chodím většinou úplně fyzicky vyřízená a oblbnutá z toho těžkého vzduchu.

5. Větší soustředěnost. Pohyb na čerstvém vzduchu prokrvuje mozek a zlepšuje soustředěnost. Znáte třeba takové ty únavy v práci po obědě? Já moc dobře. Proto se občas chodím na pět minut projít, práce pak jde mnohem víc od ruky.

6. Imunita. Běháním venku zlepšíte imunitu (hlavně v zimě – nedávno jsem napsala užitečný článek s tipy, jak běhat v zimě). Musíte ale dodržovat pitný režim, správně se obléct a nezapomenout se pořádně zahřát. Vše se dozvíte v článku.

Tak. To by bylo.

A teď už video. Další ze série cvičení na schodech – protože je zkrátka nejúčinnější.

Dělá krásný zadky! Chápete!

Cvičení na schodech

Další videa najdete na Youtube kanálu nebo na instagramu. Záleží, co je vám milejší. 😉

Určitě mrkněte, díky!

copy-of-sara

 

 

 

 

 

Fotografie: Bigstock

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *