Buď FIT,  Cvičení,  Jak se cítit líp,  Videa

17 nejlepších Youtube videí pro cvičení doma

Taky radši cvičíte doma?

Já rozhodně!

Posilovny lezou do peněz, bývá tam těžký vzduch, všichni po vás pokukují a cestou domů si koledujete o nastydnutí.

V tomto článku jsem si pro vás připravila seznam 16 + 1 nejlepších videí na Youtube, podle kterých můžete cvičit v teple domova i vy.

Ale ještě než vám prozradím, jaká to jsou….

…pojďme se podívat na několik zásadních výhod domácího cvičení:

cviceni-doma-vyhody

 

Kromě toho, že za cvičení doma nic nezaplatíte, také nemusíte balit do fitka a připravovat se o cenný čas, který ušetříte tím, že nikam nepůjdete. (Pokud si svého času opravdu vážíte, určitě mrkněte na článek 22 tipů, jak mít více času.)

Vaše tempo a náročnost

V neposlední řadě je tady fakt, že máte cvičení ve své režii. Takže se nemusíte přizpůsobovat tempu ostatních cvičících na stejné hodině ve fitku a nelimitují vás ani ostatní lidi v posilovně, kteří zrovna obsadili váš oblíbený stroj.

Déšť, hromy, blesky

Navíc se dá doma cvičit za každého počasí. A tím, že zase přichází zima, se vám taková cvičící videa budou určitě hodit.

cviceni-doma-joga

S videem nebo bez videa?

Někdo radši doma cvičí bez videí, ale to spíše obdivuju. Asi bych si nedokázala sama určovat tempo a cvičení bych jistě zkracovala.

Když si naopak pustím nějaké video, kde na mě řve nějaký fitness lektor, docvičím vždycky poctivě do konce a udržuji jeho tempo.

A které vybrat?

A na výběr máte skutečně neuvěřitelné množství druhů cvičení.

Oblíbila jsem si několik kanálů a videí na Youtube, které mají různou délku a náročnost. Můžete buď zkoušet celý program nebo si naopak oblíbit jedno video a to opakovat.

Je zcela na vás, co si zvolíte. To je na tom nejlepší.

Tak jdeme na to:

sara-1

1. FITFAB Strong – Cardio Strong

Ještě neznáte nejnovější a nejoriginálnější fitness program v Česku FITFAB Strong? Tak se utíkejte mrknout na www.fitfabstrong.cz!

Natočili jsme ho s českými fitness blogery v industriálním prostoru holešovické Továrny na živou hudbu! Budete zírat! Celý program je zadarmo a je na měsíc.

První video si zamilujete. Je to pořádné kardio, a slibuju, že už po rozcvičce budete hledat plíce u sousedky!

Délka: 40 minut | Náročnost: 4/5

sara-1

2. Fit Sugar – posilovací cardio, které zlepšuje náladu

Tohle cvičení je top.

Vážně.

Zbožňuju Annu Rendener. Nabije vás energií a dobrou náladou. Vždycky si do studia pozve nějakého hosta, který předcvičuje, a ona cvičí s ním. Náročnost je docela hustá, ale trochu záleží, jakého hosta ve studiu zrovna má.

Tohle vám dá pěkně zabrat! Vyzkoušíte si třeba burpees na jedné noze.

Délka: 21 minut | Náročnost: 2/5

FitSugar má spousty jiných druhů cvičení (tedy i náročnosti). Zkuste jich určitě více, pustí se vám automaticky jako další.

sara-1

3. Sculpting Workout – záhul na celé tělo

Tohle je parádní cvičení pro střed těla.

Jde o bříško, zadek a stehna, vyzkoušíte si balanc a flexibilitu!

Délka: 30 minut | Náročnost: 3/5

sara-1

4. Fitness Blender – zapotit se bez jakékoliv pomůcky

Pokud doma žádné vybavení nemáte, tohle pro vás bude jako dělané.

Toto půl hodinové video pracuje jen s vaším tělem a vaší vahou a je moc dobře vymyšlené.

Jediné, co mi na něm vadí, je, že tam nehraje žádná hudba, a ta prostě k workout videům patří. Takže si k tomu vždycky pustím hudbu odjinud.

Délka: 32 minuty | Náročnost: 3/5

sara-1

5. Burn to the Beat Dance – nebojte se tance

Tohle je hukot.

Keaira LaShae je fakt šílená ženská, ale celé cvičení je hrozně suprově crazy.

Pokud fandíte tanci a kratičkým choreografiím, tohle brutální cardio v podobě afrického tance pro vás bude perfektní.

Délka: 17 minut | Náročnost: 4/5

sara-1

6. HIP HOP DANCE – tancem k nejkrásnějšímu bříšku

Danielle Peazer učí hip hop, ale takový lehce posilovací.

Video je zaměřené na bříško a nohy a není nijak zvlášť náročné. Pokud ale fandíte hip hopu, mohlo by vás to chytnout.

Kvůli poměrně krátké délce videa bych k němu ale doporučovala přidat ještě jiné cvičení. (Na výběr v tomto článku snad máte dost 😉 )

Délka: 7 minut | Náročnost: 2/5

sara-1

7. Tony Horton – zakladatel programu P90X

Tony Horton je můj oblíbený lektor. Odcvičila jsem s ním program P90X, který trvá 3 měsíce a je vážně bombový.

Tony má fakt náboj. Je vtipný, lekce má spád a i ta, která trvala přes půl hodinu, mi utekla jako voda.

Bohužel P90X na Youtube nenajdete (ale zahledejte jinde, třeba na uloz.to), ale toto video je taky parádní.

Střídají se v něm prvky cardia a posilování, které dá zabrat i chlapům!

Délka: 34 minut | Náročnost: 5/5

sara-1

8. Jenny Ford – královna STEP AEROBIKU

Pokud jste příznivci aerobiku (a steperu), tak zkuste pořádně zahřívací lekci od Jenny Ford.

Přiznám se, že aerobik není úplně moje, ale účinné cvičení to rozhodně je!

Délka: 57 minut | Náročnost: 4/5 (na zapamatování kroků)

sara-1

9. 1000 Calorie HIIT Workout – dámy, přituhuje!

Tohle už je pro fajnšmekry.

Trochu mi na tom videu vadí, že tam nehraje hudba, ale na druhou stranu je to jedno z nejúčinnějších cvičení na Youtube. Nepotřebujete k němu žádné pomůcky.

Věřte nebo ne, ale pokud budete s Christine Salus byť jen měsíc 3x týdně cvičit, nemůžete přehlédnout výsledky.

Opravdu doporučuju.

Délka: 1 hodina 8 minut | Náročnost: 5/5

sara-1

10. Yoga Journal – ranní zdravé protažení

A něco pro fanoušky jógy.

Toto video je perfektní jak pro začátečníky, protože jsou v něm představeny základní jógové pozice (a fakt dobře provedené!), tak pro pokročilé, kterým může sloužit jako perfektní ranní rozcvička.

Pokud vás třeba bolí záda z práce, určitě si tímto cvičením zpříjemněte večer.

Délka: 17 minut | Náročnost: 2/5

sara-1

11. Blogilates – posilovací POP Pilates

Nezapomněla jsem ani na fanoušky pilates.

Přiznám se, že mě vždycky vyděsí začátek videa, protože předcvičující Cassey až příliš srší energií, ale máknete si hezky.

Celé cvičení je založeno na pozici prkna (planku), které je za mě jedna z nejlepších pozic vůbec, protože zaktivuje celé tělo.

Určitě zkuste!

Délka: 18 minut | Náročnost: 4/5

sara-1

12. Ballet Cardio – nebojte se baletu

Ach balet ♥ Na tom jsem začínala.

Balet je základem každého tance. Naučíte se držet správně tělo, naučíte ho elegantním pohybům a ještě se krásně zpevníte a zpružníte. A rozhodně zapotíte!

A nepotřebujete být žádní baleťáci ani mluvit francouzsky.

Tak co, odvážíte se?

Délka: 15 minut| Náročnost: 3/5

sara-1

13. Bob Harper – popadněte činky

Tenhle chlápek vám to nedá zadarmo.

Má suprové posilovací programy, spousta z nich na Youtube – a toto video perfektně posiluje celé tělo.

Nezbytné jsou ale činky (nebo ty petky s vodou).

Délka: 1 hodina 9 minut | Náročnost: 5/5

sara-1

14. Yoga Vinyasa – lekce pro pokročilé jogíny

Pokud už máte pár lekcí jógy za sebou a nebojíte se toho, zkuste Vinyasu Strong Flow.

Lekce docela frčí, nechybí ani stoje na rukou a pružnost se vám bude určitě hodit.

Lektorka Donna je hrozně fajn a celou lekcí vás provází příjemným hlasem, což je pro mě u jógy docela nezbytná věc.

Délka: 45 minut | Náročnost: 5/5

sara-1

15. Fat Burning Barre Workout – odlehčená půl hodina

Tohle cvičení je ideální pro ty, kteří se chtějí zapotit, ale ne úplně vyřídit.

Najdete tu dost cardia i dost posilování. A pálení tuků, které slibuje název videa, je jistě na místě.

Délka: 27 minut | Náročnost: 2/5

sara-1

16. Insanity – 60 denní totální šílenství

Kdo zná Insanity, ví, co je to bolest.

Insanity je 60 denní cvičební program, který je neuvěřitelně brutální. Napsala jsem o něm článek, tak se mrkněte!

Mám ho za sebou a musím říct, že jsem nikdy na svém těle neviděla takovou změnu jako po cvičení s Shaunem T.

Všechny lekce jsou boží. Zkuste si Fit Test a třeba tomu propadnete.

A tip – po videu si dejte pořádnou masáž stehen a lýtek a horkou vanu, já ještě 2 dny po prvním cvičícím dnu nesešla normálně schody. 😀

Délka: 25 minut | Náročnost: 5/5 !!

sara-1

17. Fit & Fabulous – cvičte doma s dětmi

Tohle video z mé dílny jsem si nemohla odpustit.

Jednoho letního dne jsme s mojí sestřičkou natočily video pro všechny rodiče nebo sourozence, kteří kvůli dětem nemají čas cvičit.

Občas jsem ségru musela hlídat, když jsem chtěla cvičit nebo jít běhat. A pak jsem zjistila, že je s ní cvičení nejzábavnější.

Klidně to zkuste doma. Děti to bude bavit a vy si parádně zaposilujete.

Délka: záleží na vás | Náročnost: podle váhy vašeho děcka 😉

sara-1

Byl článek užitečný? A které cvičení se vám líbí nejvíc? Nechte mi komentář a nezapomeňte mrknout na můj facebook ♥ to abyste byli u všeho první!

Pokud by vám to nestačilo, mrkněte na článek s nejlepšími videi z Youtube od Jillian Michaels! 😉

Mějte se krásně a cvičte! 🙂

copy-of-sara

 

 

 

 

 

Fotografie: Bigstock

33 komentářů

  • Andrea Mokrejšová

    Také miluji cvičení doma, přesně z důvodů které jsi uvedla – cena, vaše tempo, šetření času. Dost často si cvičím podle sebe, pustím si třeba nějaký seriál (20-40 minut) a u něj cvičím, takže si cvičení nezkracuji, ale dělám to co chci já. 😀 Občas nevím co cvičit, to je na řadě YT, nejčastěji blogilates anebo yoga, tu necvičím snad nikdy bez videa. Určitě se mrknu na některé kanály, které si doporučila. :

    • Fit & Fabulous

      To je ideální a obdivuju, že to dáváš bez videa, já se u seriálu vždycky zapomenu a pak zjistím, že už 5 minut jedu stejný cvik a druhý den se nepohnu 😀 😀 Tak mrkni a snad si najdeš nového favorita 😉 Krásný den! A.

  • Mirana

    Za mě je TOP – Blogilates a Cassey HO! Jak ta dokáže vybičkovat k výkonu! Pecka! A když se občas dívám na ty její videa, kde si dlá srandu např. z toho jak chodíte druhý den po cvičení na nohy, a snažáte se posadit na záchod… 😀 To jsem přesně já 😀

    • Fit & Fabulous

      Přesně!! 😀 Ona hrozně nabíjí a díky těm jejím průpovídkám každý cvičení uteče jako voda 😀

  • Bara

    Hezky clanek a diky za inspiraci, ja ted cvicim Killer Body od Jill, ktere teda neni na youtube…ale z YT mam rada a doporucuji kanal GymRa a hlavne cvicitelku Cristine Khuri, ta super vetsinou posilovaci videa s cinkami, clovek se u ni zapoti pekne 🙂

  • M.

    Já cvičím podle Vicky Justiz a její videa mi vyhovují snad ze všech nejvíc 🙂 Jedinou nevýhodou je, že v nich nehraje žádná hudba, takže si jí musím pouštět odjinud. Díky Vicky jsem se dostala ke cvičení obecně, cvičit podle ní mě hrozně baví – ale nejvíc mě baví to, že si formuju vlastní tělo. Nikdy předtím jsem necvičila a ani se o to nějak nezajímala, ale teď jsem poznala, že když budu chtít, tak to fakt půjde a budu mít tělo, jaké mi nejvíc vyhovuje. Když jsem na to přišla, cítila jsem se jak Alenka v říši divů. Takový objev století! 😀

  • Marcela

    Ahoooj 🙂
    Chtěla bych se zeptat jakým způsobem se cvičí ta výzva s tím Shaunem T 60day insanity workout…na každý den je úplně jiné videjko? Našla jsem právě jen den 1.,2.,3.,4. a 5.
    Dnes bych to chtěla vyzkoušet tak mi držte palce abych to dala 😀

  • Zuzka

    Ahojky, moc díky za videa! Chtěla bych se tě zeptat, cvičila jsem dřív Jillian i Fitness Blender několikrát týdně a bylo to super, ale bohužel jsem si úplně odrovnala kolena. Všechny ty rychlé dřepy s výskokem apod. zkrátka způsobily, že jsem nemohla tři měsíce skoro normálně chodit, natož sportovat. Teď jsem se vrátila ke cvičení, chodím do fitka a vyhýbám se cvikům, co přímo zatěžují kolena (výpady se zátěží, dřepy s výskokem apod.) Hrozně ráda bych se vrátila k domácím videím, jelikož je to časově úsporné a hlavně mě to vždycky hrozně nabije. Nemáš tip na ty, která mi kolena znovu neoddělají? Našla jsem vždycky buď jógu a pilates (což je na mě moc nuda), ale nikdy nic co by obsahovalo posilování i kardio, dalo to zabrat a přitom se člověk zdravotně nezničil. Děkuji, Z.

  • Lara

    Dobrý den,

    mohla bych poprosit o nějaký lepší odkaz na cvičení č. 16. Link už nějak nefunguje… 🙂
    Děkuji moc. Přeji hezký den.

  • Radek

    Ahoj. Rád bych nějaký návod na objednání těch DVD. Vzhledem k tomu že je to anglicky tak vůbec nemám potuchy jak to objednat. Diky

  • Hel

    Ahoj Andy, moc diky za super clanek! Rada bych se zeptala, zda-li bys mi doporucila nektery (nebo jakykoliv jiny) z techto programu – jsem hroznej hubenour (mam sotva 50 kg), nejde mi o to zhubnout (spis potrebuju pribrat:D), ale chtela bych zpevnit zadek, bricho, prsa… Diky, diky moc!:)) H.

  • Zuza

    Ahoj, do listopadu jsem běhala asi do 5 km čtyřikrát týdně, co je tma, tak se do lesa bojím a nehýbu se. Můžu poprosit o tip na video pro cvičícího začátečníka s 15 kg nadváhy:-)
    Zuza

  • Simona

    Já cvičím podle Emi Wong. Má krásnou postavu, je krásná a působí velmi sympaticky, proto se mi podle ní skvěle cvičí. Občas si zacvičím i podle Blogilates a teď zkusím i Lazy dance tips. Ke cvičení většinou používám nějakou aplikaci, nebo si pustím Óčko anebo nějaký film. Mockrát děkuji za doporučení videa a za to, že existujete. 🙂

  • Káča

    Ahoj, jsem absolutně nadšená👍👍👍😁 4 roky cvičím s Tomem Jehličkou a občas zajdu běhat. Potřebovala jsem už změnu a na FB narazila na tvé stránky.
    První maxi cvičení za mnou a je to super. Těším se na celý měsíc makání. Hudba úžasná, jela jsem jak fretka 🦾

  • jaroslava.krupickova@post.cz

    díky za tipy, zatím cvičím jen jógu a zvykla jsem si na Kasandru, která má spoustu videí. Sice je to takové jednotvárné, ale když už mám chvilku, nechce se mi hledat někoho jiného a její videa jsou tak trošku jistota. Ráda bych vyzkoušela i něco rychlejšího a dynamičtějšího, tak vyberu z tohohle přehledu, díkec!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *